دلم تنگ است دلم می سوزد از باغی که میسوزد

منبع:http://daeiali.blogfa.com

دلم تنگ است دلم می سوزد از باغی که میسوزد

نه دیداری نه بیداری نه دستی از سر یاری

مرا آشفته می دارد چنین آشفته بازاری

تمام عمر بستیم و شکستیم بجز بار پشیمانی نبستیم

جوانی را سفر کردیم تا مرگ

نفهمیدیم به دنبال چه هستیم

عجب آشفته بازاری است دنیا

عجب بیهوده تکراری است دنیا

چه رنجی از محبت ها کشیدیم برهنه پا به تیغستان دویدیم

نگاه آشنا در این همه چشم ندیدیم و ندیدیم و ندیدیم

سبک بالان ساحل ها ندیدند

به دوش خستگان باریست دنیا

مرا در اوج حسرت ها رها کرد عجب یار وفا داریست دنیا

عجب آشفته بازاریست دنیا

عجب بیهوده تکراریست دنیا

میان آنچه باید باشد و نیست

عجب فرسوده دیواریست دنیا

عجب خواب پریشانیست دنیا

عجب دریای طوفانیست دنیا

عجب آشفته بازاریست دنیا

عجب بیهوده تکراریست دنیا

سلام

منبع:http://narooo.blogfa.com/


چقدر سخته به خاطر کاری که نکردی                          

محکومت کنن

و تو با سکوتت " هزاران بار بی گناهی رو فریاد بزنی ...

 

دلم گرفته ...

 

به نام خدا

                      من این کار ها رو نکردم

                     از وب کاوه

مبع:http://www.majon.mihanblog.com


میتوانستم



میتوانستم ناله  کنم...خندیدم

میتوانستم شکایت کنم...قدردانی کردم

میتوانستم فریاد بزنم...سکوت کردم

میتوانستم نفرین کنم...دعا کردم

میتوانستم ویران کنم...ساختم

میتوانستم تحقیر کنم...خود را شکستم

میتوانستم برانمت...بدرقه ات کردم

یادم باشد..حرفی نزنم که به کسی بربخورد

نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد

راهی نروم که بیراه باشد

خطی ننویسم که

آزار دهد کسی را

یادم باشد که روزگار خوش است ...

خب تنها دل ما ... دل نیست



اخرین بازنده

دوستان دلم پره پر اخه همه رفتن کسی هم تو این تهران نیست با مارفیق شه بدبختیه

من خواستم بگم همه چیمو ولی نشد خواستم بزنم خوردم

خواستم برم موندم

خواسنم بمیرم نشد

خواستم بپرستم نشد

خواشتم توبه کنم نشد

خواستم از تنهایی در بیام نشد

شاید این وبلاگ کردم وبلاگی که بچه های تهران جمع شن روزی در جایی جمع شن دوست پیدا کنند


من (اخرین بازنده)

منبع:http://ofoghziba.blogsky.com/
خیلی دیر این پست زدم تو زندگیمم همین طوری هستم
محرم

 

 

 دل از نگاه تو وام عشق می گیرد .  

آب از لبت شرمسار است . 

تو دریا باشی و این دون صفتان چند قطره  آب از شما دریغ کنند  

به خداوند پناه میبرم ... 

رو به آسمان فریاد میزنم  

خدایا ما را شرمنده حسین(ع)و خاندانش نکن.

 

 ایام عزاداری آقا ابا عبداله تسلیت باد .التماس دعا

من تنها با خدا

دلم از دنیا خونه از خودم از همه چه وعضیه ؟ یادش بخیر سال ۸۳ ۸۴ دلم گرفته

 ادم بیمار روحی و تنها کسی میخواد با من تو تهران دوست شه ؟

سلام دوباره


7076145-lg.jpg

مبنع:http://lovee.blogdoon.com

نگاه کن به درخت

هزار شاخه ، چو آغوش-باز کرده به شوق-

که آسمان را ، مانند جان به بر گیرد.

ولی دریغ که ابراز عشق را ، با او

به صد هزار زبانش که هست، نتواند.

خموش می ماند.

نگاه کن به پرنده ، که با هزار سرود

به روی شاخه ، لب بام،

با هزار سرود

برای دوست

برای آنکه نگاهش به اوست میخواند.

به رودِ مست نگه کن که عاشق دریاست

به شوق آن که کند راز خود به او ابراز

به عشق آن که به آن بیکران بپیوندد

چگونه نعره زنان ، مست ، پیش می راند.

به من نگاه کن ای جان ، چگونه ، در همه حال

صبورتر ز درخت

گشوده دست به سویت ، ز عشق سرشارم

پرنده وار به هر جا، به صد هزار سرود

ترانه خوان توام ، با تو گرفتارم

به سوی کوی تو ، دریای من! روان چون رود

نفس زنان در آرزوی دیدارم

دگر چگونه بگویم که دوستت دارم

اگر تو نیز ندانی ، خدای می داند.

سلام

کسی نیست ......................................؟

تنهایی اولش سخته ولی بعد سرده

بابا بسه میگم به حق عزای حسین کسی گیره تنهایی نیفته خیلی بده والا خیلی ناجوره من گرفتارم همه هم میگن به خدا رو بیار بابا بیا خدا هم عقل داده گفته خودتون بیفتید دنبال دوست

تنها حرف من ونتیجم از تنهایی

                                           تنهایی اولش سخته      ولی بعد سرده