با سلام ! و یاد خدا! خیلی وقته ننوشتم خیلی وقته تنهایی هم مارو تنها گزاشت خیلی وقته دلیل تمام مشکلاتو میدونم الان هم درام مینویسم شاید نامه ای به خدا شاید اخرین سنگر سکوته و برای کسی که هیچی نداره خودش! تنهاییش تلسمش بی کسیش 1 سال گزشت خیلی چیزا اتفاق افتاد یادمه این وب رو با چه شور و هیجانی به کمک و یاری خدا متال شروع کردم یادمه بازدیدم اول فقط روزی 2-3 نفر بود اون 2 نفر و میشناختم 2 دوست 2 همیار . امیدوارم هرجا هستن خوب و سالم باشن 1 سال گزشت سال سخت سال بد همیشه همینه چون ضعیفم بی تحملم از اون 2 دوست فقط خبر دارم انگار اوضاع خوبی دارن خدا را شکر چقد یاد پارسال میوفتم یاد گزشته خدایا به همه کمک کن همه ادم ها تورو زمان خوشی و شادی از یاد میبرن ببخششون منم ببخش شاید حکمتی هست شاید اه و دردی درون سینه من مداوا نداره با یاد تو شروع کردم با یاد تو نمیخواهم پایان دهم چون دوست داشتم و دارم وخواهم داشت شاید این حکومت اشغال حق ماست شاید سزای ما همینه ! فقط میگم    اخرین سنگر سوکته        حق ما گرفتنی نیست

                             اسمون شمع بگیری         این پرنده مردنی نیست

دیگه نفسی نمونده یه اهنگ به خودت تقدیم میکنم            


                           http://s1.picofile.com/file/7199286983/06_ShekanjeGar.mp3.htmll




میبینی که دیگه تمام پرسه هام کنار تو بی خود شد !!!!!!

شکنجه گر توی شکنجه اشتباه نیست

این شعر تقدیم خودت شاید دوباره نوشتم   


خداحاقظ همه!