به نام خداوند بز رگ و مهربان

اخرین ناله ها و نامه خدا حافظی به زودی در دو وب نوید و خودم منتشر میشود

     

۳سال زجر

 از زندگی چیزی نفهمیدیم

روح ازاده

دوستان نظر شخصی من راجبع این عکس همتون میدونید نباید با این سن زیادش بشینه اونجا شاید سن پدر من داره ولی الان موقع استراحت این مرد فقط یه نکته میدونم روحش از من وشما و خیلی ها ازاد تر است لعنت بر بانی کسی که این مرد با این حال و پا هاش اونجا نشسته و کاسبی میکنه گدایی تو خون این جور افراد نیست تنها کار دعا است


منبع:http://1.be-omide-fardahaye-khoshhaltar.com

بیایید در این شب سرد برای تمام کارتن خواب ها، برای تمام کسانی که پول کافی برای گرم کردن خودشان یا حتی سیر شدن ندارند دعا کنیم..

عکس مربوط به زمستان پارسال در مشهد است:


ادامه مطلب ...

سلام

دوستان چی بگم خوب کسی نیست منم دیگه حال ندارم مریض هم شده بودم چی بگم

سلام به یگانه خالق هستی

من تو این دنیا خیلی چیز ها فهمیدم

معنی اصلی طلسم

معنی اصلی تنهایی

معنی اصلی بد بختی

معنی اصلی مرگ

معنی اصلی نا شکری

به نام خدا

 لحظه هام مرد تو بی کسی لعنت به این زندگی

 

منبع عکس:http://narooo.blogfa.com 

www.pix2pix.org

در مورد یکی از دوستان شیرازی است خودش میدونه کیه


منبع:http://narooo.blogfa.com

نفَس بودی برای من..چه زود ازم خسته شدی

به عادت نبودنم..چه زود وابسته شدی

 


در مورد یکی از دوستان شیرازی است خودش میدونه کیه

سلام دوستان من بد شانس نتونستم یه رفیق جور کنم شاید امروز بختمون باز شد

شاید اخرین سلام
شاید اخرین سلام سرد من باشه
شاید اخرین حرف گفتن باشه
شاید واسه همیشه رها شدم
شاید تونستم همه چیزهای اطراف را کنترل کرد
شاید واسه همیشه بتونم دوستی ماندگار پیدا کنم
شاید بتوانم واسه همیشه رها شوم
شاید اخرین مرحله همین باشد
شاید اخرین روز همین باشد
شاید بشود گریخت
شاید بشود کنترل کرد شاید بشود واسه همیشه از این تنهایی رها شد
شاید بشود خدارا در یافت
شاید همه چیز اخرش نباشه
                                             حرف اخر:امروز در این عصر ادینه من در اتاقم تنها پشت میزم نشستم از تمام فرصت های از دست رفته پریشان وناراحتم شاید بگید چه حرفا ولی درسته شاید در 17 سالگی خیلی چیزارو فهمیدم که تنهایی وغم دست خود ادم هست شاید فهمیدم معنی نفرین و اه پدر مادر ادم رو ریز ریز زجر کش میکنه شاید فهمیدم معنی غرور چیه و ادم رو از ارش به زمین میکوبونه شاید معنی اصلی اذیت  ناسپاسی از همه و روح خراب فهمیدم شاید فهمیدم ادم نباید در قلبش ببنده و کسی را دوست داشته باشه من ادم قوی بود یه خوش شانس ولی خودم باعث شکست خودم شدم در عقل وقلبم بستم و در دل وازادگی در زندگی کردن بستم در زنده بودن را باز گزاشتم در شکست در ضعف در نا امیدی در صبوری
کسی که شاید بخواد من کمکش کنم ایدیمو گزاشتم
                           مخواهم خودم باشم میخوام ازاده باشم
criest32@yahoo.com