دلم تنگ است دلم می سوزد از باغی که میسوزد

منبع:http://daeiali.blogfa.com

دلم تنگ است دلم می سوزد از باغی که میسوزد

نه دیداری نه بیداری نه دستی از سر یاری

مرا آشفته می دارد چنین آشفته بازاری

تمام عمر بستیم و شکستیم بجز بار پشیمانی نبستیم

جوانی را سفر کردیم تا مرگ

نفهمیدیم به دنبال چه هستیم

عجب آشفته بازاری است دنیا

عجب بیهوده تکراری است دنیا

چه رنجی از محبت ها کشیدیم برهنه پا به تیغستان دویدیم

نگاه آشنا در این همه چشم ندیدیم و ندیدیم و ندیدیم

سبک بالان ساحل ها ندیدند

به دوش خستگان باریست دنیا

مرا در اوج حسرت ها رها کرد عجب یار وفا داریست دنیا

عجب آشفته بازاریست دنیا

عجب بیهوده تکراریست دنیا

میان آنچه باید باشد و نیست

عجب فرسوده دیواریست دنیا

عجب خواب پریشانیست دنیا

عجب دریای طوفانیست دنیا

عجب آشفته بازاریست دنیا

عجب بیهوده تکراریست دنیا

نظرات 1 + ارسال نظر
کرانه چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.bikaraanemehr.blogsky.com

سلام
می دونم که وبلاگت ی وبلاگ شخصیه و هر چی دلت می خواد باید بنویسی
ولی چرا قشنگ تر و لطیف تر و مهربون تر فکر نکنی
چرا قدرت مند تر و شجاعانه تر و مطمئن تر زندگی نکنی
تا یکی مثه من از اینکه بیاد به وبلاگت احساس سرزندگی بهش دست بده
چی کار به کار دنیا داری
مگه اون به تو کاری داری مگه وقتی می خوای چیزی به مرادت بشه دنیا کمکت می کنه
از خودت لذت ببر از زندگیت
واسه اینکه خوشبخت باشی هیچ وقت منتظر کسی نباش که بیاد و تو رو خوشبخت کنه
تو کسی باش که دیگران منتظر باشن تو باهاشون دوست شی
بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد