به نام کسی که برگ از او سبزی گرفت

فقط میخوام بگم من مردم باختم خودتونو واسم ناراحت نکنید خوب دیگه شما هم تا یجایی برید ببینید نمیشه . ولی من بریدم هر روزم مرگه دیگه شدم یه ادم .... اشغال که خودشو از یاد برده خودش بریده طلسم من سال ها شکسته نشده من پدرمو نتونستم درک کنم بیچاره اونم باخت به خاطر من کسی ندارم حتی ۱نفر خواست با من دوست بشه از همین وب ولی من ..... واقعا متاسفم واقعا میخوام برم دیگه نمی کشم ماه هاست که این جوریه و من اسیر شدم دارم هر روز مثل ادم های این شهر میگزرونم نمیدونم چی کار کنم بریدم خسته هستم کسیو ندارم اونی که میخوام نمیشه فقط خواستم بگم خدایا من تو این سن از تو یکی چیزی نمیخوام نمیخواد خودتو واسه من کوچیک کنی به کارات برس منم با مرگ دست پنجه گرم میکنم فقط خواستم بگم اگه یه روز دیدی شدم مثل بقیه تعجب نکن همیشه دوست داشتم خدا ولی بیخیال من از دست رفتم گلم همیشه با تو بودم هرگز ترکت نمیکنم حتی اگه با هم قهر کنیم
من مردم!
نظرات 1 + ارسال نظر
شازده کوچولو چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ق.ظ http://yekpesar.blogsky.com

سلام

میدونم چی میگی ، درکت میکنم با تمام وجود

هیچ وقت امیدت رو از دست نده

میدونم یه روز از این درد خلاص میشی

برات از ته قلب دعا میکنم

دوستت دارم از ته قلب

منم تنهای تهام مثل تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد